God morgon

God morgon. Skriver typ inte mycket i bloggen nu för tiden. Visar bara en massa bilder och det beror på att jag inte har något att skriva. Är fortfarande arbetslös och gör inget på dagarna förutom att måla, fota, nörda serier och umgås med Sandra. Men håller på att knåpa ihop cv och personligt brev då jag har hittat två jobb som ja ska söka till. 
Nu sitter jag och ritar och suckar över det jobbiga regnvädret som har dragit in. Men ser direkt att gräsmattorna har blivit grönare sedan igår vilket är helt underbart. Nu ska jag återgå till mitt målande, är snart klar så bilden kommer upp på bloggen direkt efter. hade gött.
 
ps. ni får gärna berätta lite om vad ni vill se mer av i bloggen..
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

shit vilken fin bild, Nu vill jag oxå fota bara det är min systemkamera är knäpp så den går inte attt strarta, :/ Vad använder du för kamera? :D

2013-05-09 @ 10:01:39 / URL: http://nattstad.se/cissiob
Postat av: jessica

shit vilken sjukt awesome bild! älskar sättet som ljuset reflekterar sig på i vattendropparna.

2013-05-09 @ 11:23:47
Postat av: Clara-foto

vilka fina och häftiga bilder du tar:)

2013-05-09 @ 14:24:14 / URL: http://www.claras.infografik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0