You can’t lead me down that road, You don’t know, what you don’t know

God morgon. Igår hände det inte mycket, städade lite, va ute på promenad med vovven och fotade lite. Såg massa Once Upon A Time avsnitt med haha! Det kommer även en massa snö igår, runt en decimenter  så snart ska jag ut och fota massa underbara snö bilder. Innan snön kommer så är man emot den, men när den väl är här så ångrar man sig direkt, är så mysigt på vintern när det är en massa snö och sol. Ikväll blir det ju att rocka loss, ska ju se Top Cats, Pepita Slappers och något annat rockabilly band, kommer bli awesome. Hoppas jag iallafall. Och nästa lördag blir det maskerad partaj, har äntligen kommit på vad jag ska vara. hehe
Men nu ska jag ut och fota, ska äntligen bli mer vinter på denna blogg, men har så många sommar och höst bilder som är redigerade, närmare 300, så kommer bli mycket bildbomber framöver. Och de redigerade bilderna tar ju aldrig slut heller eftersom jag redigera nya bilder lite nu och då. haha!
 
hade gött 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kul med snö :)

2012-10-27 @ 20:54:48 / URL: http://rebeckhaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0