Or have you completely erased me from your memories?

Hejhej. Har nu lagt mig i sängen och ska kika på serier hela natten, eller ja iallafall så länge jag orkar. Först ut blir det Hart of Dixie sen vet ja inte vad det blir.
Idag har ja inte gjort någonting har regnat mest hela dagen och åskat och jag har varit på allmänt dåligt humör. Är så sjukt less på att bara gå hemma, har varit hemma mest hela sommaren. Vill ut och ha kul, ut och resa .. Men lär ju inte bli något sånt i sommar.... inge Kungälv heller, vill ju inte åka själv.. Skönt att jag snart flyttar ner dit. Ska bli så skönt att komma bort från den här hålan. Är så sjukt less på den.. Nej men nu ska jag fortsätte se.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristiiina

Otroligt snygga måste jag säga! Äääälskar din header! Vad fotar du med? [:

Svar: sv; tack så mycket :) jag fotar med en Nikon D3000 :)
Evelina Lindqvist

2012-07-15 @ 00:56:28 / URL: http://raintothebow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0