There were things we'd never do again But then they'd always seemed right

Hej. Sitter hemma i min ensamhet och har tråkigt. Va ute och sprang tidigare och nu blir det snart duschen och sen lunch. Sen får jag se va dagen erbjuder. Blev sjukt sugen på att måla lite i photoshop så kommer nog göra det, troligtvis någon människa. Har inge mer The Tribe att se heller, har ju nördat det i flera dagar. Såg runt 156 avsnitt på 2 veckor, fast alla avsnitt är då runt 25 min långa. Beställde hem säsong 4 och 5 i måndags så hoppas att dom kommer snart så jag kan fortsätta nörda. Men nu duschen . hej då

Kommentarer
Postat av: Ellen (alatariel)

Vacker bild! :)

2012-11-21 @ 16:25:09 / URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0