Du har ett sätt som jag inte har, du har en blick som dröjer sig kvar

Godmorgon. Igår kväll tog jag det bara lugnt, såg tv med familjen och la mig rätt så tidigt. Vaknade vid halv 10 idag.
En vecka sen jag såg Top Cats.. Snacka om att dagarna går fort.. hade varit bättre om de hade varit ikväll som jag skulle se dom! Då hade jag haft hela den underbara kvällen framför mig. Men ikväll blir det ju också kul, maskerad ikväll..
Nu blir det ut på en promenad och sen börja göra sig iordning. Vi ska dit vid 5 och tar ju ett tag att fixa sig och så. Ska som sagt ha med mig kameran så bilder kommer visa framöver, imorgon eller till veckan. Men nu promenad, ser om ja hinner skriva något innan jag åker, annars skriver ja imorgon hade gött

Kommentarer
Postat av: Ellen (alatariel)

Ja dagarna går verkligen fort! Underbar bild föresten! :)

2012-11-03 @ 14:16:05 / URL: http://alatariel.papper.fi
Postat av: LINNPLINN

SV: Visstvisst, jag skickar en bit på en gång! :D

2012-11-03 @ 15:02:25 / URL: http://kufisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0