I won't give up on us. Even if the skies get rough

Hej. Nu är jag hemma från Kungälv igen, :( vill bara tillbaka.. Har gjort så mycket roliga saker, har shoppat en massa, träffat massa underbara människor som jag saknat så sjukt mycket. I fredags blev det ju som sagt Universeum med Lina och det var awesome, massa underbart söta djur och även äckliga djur, bilder från fredagen kommer senare :) I lördags var det gaj och partaj, först blev det middag på en kina restaurang med massa goa människor sen vidare till farbror för partaj, även där en massa goa människor. Lite senare komme Johan och John, as kul att träffa dem igen :'D Blev sent, va inte i säng förens vid 3 tiden på natten, sov nästan hela söndagen och blev inte mycket gjort. Igår morse bar det iväg hem :'( Nu söker jag jobb för fullt så att ja kan komma ner till Kungälv så fort som möjligt, skickade in 3 jobb sökningar idag varav en inte behövde någon fler anställd. Imorn blir det att kika vidare.
Var först tänkt att jag skulle gå skola i Kungälv från Januari till maj men ändrade mig, vill ner tidigare så jag söker jobb istället och någon borde ju nappa, blir arbetsförmedlingen på torsdag med. Nu ska jag sätta på en bra film som jag kan gråta till, känner mig inte på bra humör just nu ... har sina orsaker. Men god natt
 

Kommentarer
Postat av: Nea

SV: Nej men shit vad roligt! :o Tycker absolut vi ska ses någon gång! Håller tummarna för att du får jobbet! :DD

2012-10-02 @ 22:42:53 / URL: http://neiaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0