Never Going Back Again

Hej. Idag har jag gjort ganska mycket, har varit och fotat en massa, blev rätt många grymma bilder. Tudor har även varit här idag så har busat med honom. Han är så söt. Sen skulle hans morfar hämta en gammal bil, en duett, så hängde med han och pappa när dom skulle bärga den. Sjukt snygg bil. Och pappa har sålt PV nu ... fan.. trodde jag skulle få det.. Men han hade inte tid att fixa den så han sålde tillbaka den till förra ägaren. Lite deprimerad är man ju allt. Men sen när ja får jobb, pengar och körkort ska jag köpa mig en gammal bild. Det är min dröm. Men nu ska jag se Glee , hane gött
 

Kommentarer
Postat av: Ellen (alatariel)

Låter som en bra dag! Och jätte härlig bild. ;)

2012-08-27 @ 15:18:33 / URL: http://alatariel.papper.fi
Postat av: Maja

Verkar som du haft en underbar dag! Diggar denna bilden starkt! Så fin när bakgrunden är lite suddig och "motivet" (vet inte vad det heter men Björkgrenen iaf) är jättebra kvalite :) Du är en sjukt duktig fotograf!! <3

2012-08-27 @ 15:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0